Товарні штрихкоди, які з'явилися у 1974 році, можуть бути замінені сучаснішими QR-кодами. Над переходом працюють великі компанії, такі як Coca-Cola та L'Oréal, а також роздрібні мережі.
Згідно з Wall Street Journal, перехід на QR-коди заплановано до 2027 року і вимагатиме глобальної співпраці між галузями, оновлень програмного та апаратного забезпечення торгових мереж, а також змін у виробництві.
Хоча це буде дороговартісно, багато брендів вірять у переваги QR-кодів. Наприклад, L'Oréal вже тестувала QR-коди на упаковках своїх продуктів для волосся, що дозволяло споживачам перевіряти колір віртуально і переглядати навчальні матеріали.
Coca-Cola також проводила випробування, розміщуючи QR-коди на пляшках. Результати показали, що QR-коди можуть бути ефективними, але є проблеми з адаптацією споживачів, які звикли до штрихкодів.
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Штрихкоди були винайдені в 1952 році і стали популярними у 1970-х роках, допомагаючи автоматизувати касові системи. Найпоширеніші типи – американський UPC і європейський EAN, який включає 13 цифр для ідентифікації товару.
QR-коди, винайдені в 1994 році, мають більшу ємність для зберігання інформації і можуть надати більше деталей про продукт, що не вміщується на етикетці.
Нагадаємо, як розгледіти товар із ворожої країни: декілька дієвих порад, щоб не фінансувати терористів
Раніше ми писали про те, що жінку надурили у супермаркеті на круглу суму - у чеку знайшла дороге "ніщо"
Крім того, Знай.ua повідомляв, повернути товар без чека: українці і на це мають право, просто продавці їх дурять, правила