Власники платіжних карток часто встановлюють ліміт на оплати в інтернеті, сподіваючись, що це захистить їхні кошти від несанкціонованого списання. Однак у ряді випадків функція може просто не спрацювати.
Про це розповіли фахівці ПриватБанку у відповідь на скаргу клієнта, опубліковану на порталі "Мінфін".
Клієнт "Привату" обурився тим, що на його картці було встановлено інтернет-ліміт 199 гривень, але без його відома з рахунку безперешкодно списали 400 гривень.
Фахівці фінустанови пояснили, що у деяких випадках ліміт на оплати в інтернеті може не спрацьовувати. Ця послуга спрямована на захист від ризикових операцій в Інтернеті, які система визначає автоматично.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
"Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. Якщо сайт вважається довіреним, в цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий", - йдеться у повідомленні.
У ПриватБанку порекомендували клієнтам відкрити окрему віртуальну картку спеціально для оплати в інтернеті та вносити на неї кошти безпосередньо перед покупкою товарів чи послуг.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, захотів переказати гроші мамі, а банк заморозив кошти: українцям розповіли, чому блокують транзакції.
Також наш портал інформував, українці залишаються без грошей після використання терміналів ПриватБанку: в чому проблема.
Крім того, ми писали, що ПриватБанк допоможе українцям зі світлом: хороша можливість, але гроші доведеться повертати.