Незабаром розпочнеться ретельний аудит
Після "розгрому" казкових премій і необґрунтованого зростання вартості квитків в сесійній залі Парламенту минуло всього кілька тижнів. Як стало відомо, тільки за 1, 5 роки фінансовий еквівалент виявлених недоліків діяльності АТ "Укрзалізниця" перевищив позначку в 10 млрд грн. І ось – нове поповнення "колекції". Тільки зараз вже іде мова не тільки про зниклі кошти, а і життя людей.
Ані грошей, ані шлагбаумів: за рік – 8 смертей
Як повідомив в ході брифінгу народний депутат Володимир Кабаченко, впродовж 2020 року на залізничних переїздах сталося 50 випадків ДТП. Ці аварії забрали життя 8 людей, ще 31 особу було травмовано.
"Багатьох з цих жертв можна було б уникнути, якби вони були обладнані шлагбаумами. У 2020 році АТ "Укрзалізниця" виділила ці кошти на придбання 35 переїзних шлагбаумів та доручила виготовити їх своєму ж товариству ПрАТ "Транссигнал". "Транссигнал" отримав передоплату в розмірі 50 % від суми договору, але за цілий рік він спромігся на те, щоб виготовити лише 5 шлагбаумів", - зазначає секретар Комітету з питань антикорупційної політики Володимир Кабаченко.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Де решта шлагбаумів – невідомо. Як і гроші, виділені на це.
"Кошти також пропали, але ніяких штрафних санкцій до ПрАТ не застосовав. Корупційна схема розкрадання коштів, наслідком якої є смерть людей, впроваджена директором Департаменту автоматики та телекомунікацій Укрзалізниці. Вона позбавила приватні компанії можливості навіть приймати участь у закупівлях через систему Prozorro, аби пропонувати свою продукцію з виготовлення шлагбаумів", - відзначає народний депутат Володимир Кабаченко.
Попереду – "корупційний" аудит
Як підкреслив Володимир Кабаченко, з цього приводу він вже звернувся до Голови Державної аудиторської служби Генадія Пліса.
"Було прийняте і направлене рішення до керівництва ПрАТ "Транссигнал", щоб було розпочато аудит за останні 3 роки. Результат аудиту і покаже нам всім, на яку суму виявлено зловживань і, найголовніше, яку відповідальність за це понесе керівництво "Транссигналу"", - зазначив секретар Комітету ВРУ з питань антикорупційної політики.
Варто додати, що 27 січня в Верховній Раді було прийнято Постанову про утворення Тимчасової слідчої комісії з питань перевірки "Укрзалізниці".
Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.