Останнім часом почастішали скарги на сервіс одного з найбільших українських державних банків - "ПриватБанк". Так, один з незадоволених клієнтів розповів, як з ним обійшлися співробітники фінустанови.

Виявляється, що в банку можуть просто нав'язати нову картку і в один несподіваний момент закрити рахунок.

Про це стало відомо завдяки інформації незадоволеного клієнта на сайті Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, скріншот: Youtube

"Користувався карткою "Універсальна" від Привату, вчасно все платив. Потім нав'язали карту "Голд", тільки її отримав - всі ліміти обнулили. На питання чому, порадили використовувати власні кошти, а пізніше можливо встановлять ліміт.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

Пройшов рік, так і користувався власними коштами. Все, що банк робить - це знімає відсотки за користування власними коштами, плюс до всього ще гроші за те, що вніс мене до "Голдклубу".

Нікому не рекомендую цей банк, самий паршивий банк в Україні. Карту викинув і припинив всі відносини з "Приватом". Пізніше відкрив карту в іншому банку і вже практично рік немає жодних проблем. Будьте обережні з "ПриватБанком".", - пише українець.

Відгук незадоволеного клієнта, скріншот: Minfin

Також варто зазначити, що співробітники "ПриватБанку" поки жодним чином не відреагували на дане звинувачення. До кінця неможливо стверджувати про правдивість таких дій з боку державної фінансової установи.

Раніше повідомляли, довірливі заробітчани постраждали від шахраїв: встигли виманити 2 млн гривень.

Як повідомляв Знай.uа, один дзвінок "співробітника банку" коштував киянину 50 тисяч.

Знай.uа писав, "ПриватБанк" заблокував оплату комуналки онлайн, українці в паніці.