В Україні почастішали випадки обману людей літнього віку в сервісних центрах мобільних операторів.
Працівники таких центрів часто пропонують клієнтам послуги, які їм не потрібні, залякуючи їх потенційними ризиками, наприклад, втратою грошей з банківських карток. Про це стало відомо з Facebook.
Одним із таких випадків стала історія, яку розповіла мешканка Одеси. Її 69-річна мати звернулася до сервісного центру через проблему з SIM-картою. Працівник на ім’я Євген заявив, що у її телефоні вірус і для захисту потрібно встановити антивірус за 1500 гривень.
Жінку залякали тим, що без антивірусу всі гроші з її банківських карток будуть викрадені. Коли донька постраждалої через два дні спробувала розібратися в ситуації, з’ясувалося, що мобільний оператор взагалі не надає послуг захисту телефонів від вірусів.
Ігор Зотько долучився до збору на морські дрони Sea Baby а ініціативи платформи UNITED24
Відстрочку від мобілізації заберуть у будь-який момент: хто вирішить долю
"Заморозки" більше не буде: озвучено дату, коли світло подорожчає з 4 грн до 6 за 1 кВт-год
"Кешбек" з підводним камінням: що уряд дізнається про ваші витрати
На гарячій лінії підтвердили, що дії працівника були неправомірними. Після розголосу в соцмережах компанія визнала свою помилку, вибачилася, повернула гроші жінці та пообіцяла покарати винного співробітника.
Однак представники оператора просили видалити публікацію, чого авторка історії робити не стала. Історія викликала хвилю обурення серед українців. У коментарях багато людей зізнавалися, що вони чи їхні літні родичі ставали жертвами схожих схем.
Такі випадки трапляються в різних сервісних центрах мобільних операторів по всій країні.
Раніше повідомлялося на порталі Знай.ua Vodafone відтермінував подорожчання тарифів, але ненадовго: хто зможе заощадити
Як раніше повідомляв портал Знай.ua, для тих, хто рахує кожну гривню: Lifecell запустив "бюджетний безліміт"
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Vodafone позбавив абонентів вигідних тарифів: послуг стане менше, але платитимемо значно дорожче