В Україні на законодавчому рівні закріплено право пацієнта на вибір лікаря. Пацієнт, звертаючись до державної або приватної стоматологічної клініки, розраховує на отримання саме якісного та належного обслуговування.

Пацієнт у разі неякісно наданої стоматологічної послуги має право на безоплатне усунення недоліків, пропорційне зменшення ціни згідно наданої послуги, а також на повне відшкодування матеріальної та моральної шкоди.

Якщо лікар не бажає прислухатися до пропозиції пацієнта і безоплатно усунути недоліки або повною мірою відшкодувати завдані збитки – є два варіанти врегулювання ситуації в досудовому порядку і шляхом звернення до суду.

Досудове врегулювання передбачає направлення листа-претензії до постачальника медичних послуг: медичного закладу або до окремо практикуючого лікаря в приватному порядку. У цьому листі рекомендуємо:

  • конкретно сформулювати зміст претензії, надавши відповідні документи, які є вагомими доказами по суті звернення;
  • обов'язково вказати обрану вимогу відшкодування заподіяної шкоди: у повному розмірі повернення оплати за надані послуги, безоплатне усунення недоліків, пропорційне зменшення ціни за надану послугу.

Якщо надавач цих послуг погоджується відшкодувати заподіяну шкоду, то в такому випадку спір є вирішеним. Коли надавач послуги відхиляє всі претензії, або ж не надав відповідь на лист-претензію, тоді варто звертатися до суду за захистом своїх прав та інтересів як споживача.

Популярні новини зараз

"Ощадбанк" попередив про масштабне нововведення

Чоловіків відправити назад в Україну, а виплати скоротити: Німеччина хоче позбутися біженців

Перерахунок пенсії: хто отримає на 2 тисячі гривень більше

Нові правила карткових переказів: українцям готують жорсткі перевірки

Показати ще

Раніше ми повідомляли, кому з українців можуть перерахувати пенсії, названі категорії осіб.

Як повідомляв "Знай.uа", пенсіонерам у 2021 році підготували щомісячну доплату, кому пощастить.

Також "Знай.uа" писав, що українським пенсіонерам підвищать пенсії, кому і на скільки.