Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
11 грудня 2020 року на одній зі сторінок у соціальній мережі Twitter з'явився новий негативний відгук від користувача.
Він розповів про настирливого представника служби підтримки банку, який подзвонив на його мобільний номер телефону і намагався дізнатися у клієнта про те, чому той не користується кредиткою карткою. Українець відразу ж відповів, що не бажає дій з кредиткою "Приватбанку"."Ви повинні зробити покупку, тому що у нас ваша карта не активована", — повідомив Користувачеві працівник служби підтримки, тоді як клієнт банку заявив, що йому вона не потрібна, але ця відповідь виявилася не переконливою для представника "Приватбанку", який згодом заявив, що українці повинен хоч щось купити на кредитну карту, так як там заморожений рахунок і він простоює.
Співробітники Державного банку помітили негативний відгук цього користувача в Twitter і відповіли на його повідомлення: "Добрий день! Звернулися в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі і розібратися в ситуації".
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Нагадавши, українці скаржаться на втрату тисяч гривень з карток Приватбанку: "Прокидаєшся одного разу - у тебе мінус 8000 на рахунку"
Як повідомляв "Знай.ua", українці передбачали "початок кінця" Приватбанку: "Нам компостують мозок?"
Знай.ua писав, "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати: "Дізнаєшся на касі..."