Українець залишився дуже невдоволеним роботою працівників одного з відділень "Ощадбанку".

Читайте Знай в Google News!

Про це він написав на своїй сторінці у соціальній мережі "Твіттер".

"Дико взбомбили співробітники Ощадбанку в Бережанах.

Це якийсь блять верх п**цю. Починаючи від начальника, який заважає всім працювати, закінчуючи неосвіченими бабками на касі, які нормально не вміють навіть українською розмовляти. Не кажучи вже про комп'ютерну грамотність", — написав він у своєму повідомленні.

Популярні новини зараз

Тисячі українців привітають грошима: хто та яку допомогу отримає

Навіть терти не доведеться: як почистити килим копійчаними засобами

Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Показати ще

Жодних додаткових деталей клієнт початково не надав. Однак після прохання представників банку, він погодився розповісти більше.

Скріншот Twitter

Ситуацію він виклав у 4 пунктах:

1) Якийсь головний мужик ходив і з усіма так голосно розмовляв, що жінок на касі навіть не чути через це скло. Потім він почав грубо кликати, я так розумію, старшого касира, яка вирішувала нашу проблему. Вона йому "у нас тут проблема", а він "а мені яке діло"

2) Як може в державному банку не бути літери Ґ. Нам потрібно було оплатити і забрати квитанції для міграційної служби. Замість букви Ґ там був знак питання на квитанції. Касири запевняють, що в програмі змогли цю букву поставити. До речі, вони не вміли робити це до цього моменту

3) Мені неприємно, коли в державному банку звертаються до мене на сільському суржику. Будь ласка, проведіть уроки української мови.

Ще й за комп'ютером/касою жінка років 50-60, яка з комп'ютером на Ви, м'яко кажучи.

У підсумку замість 10 хвилин, ми витратили близько години.

4) Від того, що не було літери Ґ, ми отримали на квитанції знак питання і довелося робити повернення коштів. Це було дико довго. При цьому ще й комісію взяли.

На жаль, оцінити справедливість претензій клієнта доволі важко. Відсутність підтримки спецсимволів і окремих літер у спеціалізованих програмах не рідкість, тому невідомо, чи й справді могли б зарадити цьому у відділенні. Також сумнівними є й скарги на грамотність мовлення: дивно, що у дорослої людини, яка володіє і російською, і українською мовами, могли виникнути проблеми у розумінні "суржика" (за який, до речі, він міг прийняти діалектну або розмовну форму).

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Українку "послали" у відділенні Ощадбанку: "Хамлять і виганяють".

Як повідомляв портал Знай.ua, ″Ви там не оф*гіли?″: людей обурила "скромна" комісія головного банку України.

Також Знай.ua писав, Як змінити протерміновану карточку, уникнувши черг у відділенні — в Ощадбанку дали пораду.