Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

У тому числі Українка поскаржилася, що з її карти зняли 20 тисяч гривень і це сталося в місті, в якому вона ніколи не була, хоча зняття відбулося саме з банкомату. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

Читайте Знай в Google News!

"Живу в місті Івано-Франківськ, 4 грудня вранці з карти зняли 20 700 гривень. У виписці операція зі зняття грошей сталася у Львові!!! Моя карта ніколи не була у Львові, вона завжди зі мною. Що найцікавіше, через 30 хвилин після цієї транзакції, прийшла СМС про те, що ПриватБанк змінив мені пінкод в цілях безпеки! Як можна зняти 20 700 гривень в банкоматі без картки та ще й в іншому місті?! Поки служба безпеки Приватбанку прийняла мою заяву, подивимося що буде далі. З понеділка буде розмовляти зі своїм юристом. Дуже дивні справи відбуваються у Вашому банку", - пише жінка.

У банку тільки формально відповіли формально, що розбираються в питанні і з рішенням звернуться в особистих повідомленнях. Відзначили, що відразу повідомлять про результати.

Популярні новини зараз

Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років

Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.

Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".

Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.