У Дніпрі часто трапляються аварії за участю електросамокатів, особливо тих, якими керує неповнолітня молодь.

Незважаючи на заборону їздити тротуарами, електросамокати продовжують перетинати пішохідні зони, що не тільки становить небезпеку для пішоходів, але й спричиняє низку аварій.

Електросамокат. Фото: скрін youtube

Журналісти 11 каналу поспілкувалися з місцевими жителями, щоб з'ясувати, що відбувається. Аліна, яка мешкає у Дніпрі, зізнається, що сама їздить на електросамокаті, але як пішохід нервує через небезпечних водіїв.

"Коли я з дитиною, стараюсь триматися подалі, бо діти, яким 15-16 років, їздять дуже швидко" - поділилася вона.

Популярні новини зараз

Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення

Не чекайте – гроші не дадуть: у червні частина українців залишиться без соціальних виплат

Двохзонні електролічильники втратять сенс: споживачі можуть залишитися без 50% знижки

Мобілізованих масово знімають з військового обліку: у "Резерв+" з'явились загадкові статуси

Показати ще

Водії додають, що електросамокати часто стають причиною аварій, оскільки водії не знають або ігнорують правила дорожнього руху: У 2023 році ці транспортні засоби були офіційно визнані повноправними учасниками дорожнього руху, але правила досі не змінені. Вони мають їздити дорогами, але за відсутності чітких правил ситуація залишається незрозумілою.

"«У правилах дорожнього руху немає взагалі такого поняття таких транспортних засобів. Є велосипедисти, пішоходи, гужовий транспорт, однак електричного легкого персонального низькошвидкісного – немає. У нас навіть не встановлено, з якого віку можна керувати таким транспортним засобом" - повідомляє Дмитро Кочуков, адвокат, експерт з безпеки руху.

Експерти підкреслюють, що саме неврегульованість є основною причиною зростання аварійності. Найпоширенішими аваріями є зіткнення з пішоходами та автотранспортом. Одне з рішень, яке пропонують експерти, - прирівняти електромобілі до велосипедів і виділити спеціальні смуги для безпечного пересування.

Електросамокат. Фото: Youtube

Однак це вимагає розвитку велосипедної інфраструктури, яка поки що недостатньо розвинена навіть у найбільших містах України. Експерти наголошують на необхідності оновлення правил дорожнього руху та впровадження інфраструктурних рішень для забезпечення безпечної мобільності як для пішоходів, так і для власників електросамокатів.

Нагадуємо, у Європі діють серйозні штрафи для електросамокатників, але як що до України.

Велосипедистам та електросамокатникам нагадали про важливі правила дорожнього руху- детальніше на Знай.ua.

Раніше ми повідомляли, водіям електросамокатів можуть впаяти штрафи.