У метрополітені навіть збільшили інтервал руху поїздів у пікові години через недостатню кількість машиністів та інших фахівців, які відповідають за технічний стан та безпеку метрополітену. Це може призвести до затримок у роботі системи громадського транспорту та незручностей для пасажирів.
Наслідком мобілізації є і відчутний дефіцит фахівців різних професій у метрополітені. Наприклад, наразі є 83 вакансії для машиністів електропоїздів, 48 для електромеханіків та 161 для токарів і слюсарів. Це значно впливає на роботу підприємства та може призвести до подальшого погіршення обслуговування метрополітену.
Однак проблема не обмежується лише мобілізацією. Частково її причиною є і вимушена міграція працівників, а також специфіка деяких професій, які призводять до того, що фахівці рано виходять на пенсію або змушені шукати іншу роботу.
Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення
Пенсіонерам, сім'ям з дітьми та людям з інвалідністю виплатять по 10 800 гривень: як отримати
Не чекайте – гроші не дадуть: у червні частина українців залишиться без соціальних виплат
ПриватБанк виплатить 5000 гривень: як отримати гроші на картку
З урахуванням поточної ситуації, адміністрація метрополітену змушена регулювати рух поїздів відповідно до кількості доступних працівників. Згідно з відповіддю керівництва метрополітену, з червня цього року інтервали між поїздами були збільшені, особливо у години пік, щоб компенсувати дефіцит персоналу.
Нагадаємо, транспортна система України на межі катастрофи: перевізники б'ють на сполох
Раніше ми писали про те, що цінні кадри: за якими професіями ганяються роботодавці в Україні
Крім того, Знай.ua повідомляв, українці вимагають високих зарплат, але роботодавці не готові платити