Київські школярі стикаються із серйозними труднощами у розумінні навчального матеріалу через недостатнє володіння українською мовою.

Про це свідчать дані, отримані громадською організацією "Спільнамова" під час запровадження нової методики оцінки мовних навичок учнів молодших класів.

Школа. Фото: youtube

За словами засновника організації Андрія Ковальова, з січня 2024 року було розпочато моніторинг не лише активного словникового запасу, а й рівня розуміння почутого першокласниками та другокласниками у київських школах. Результати виявились дуже тривожними.

Як виявилося, у середньому діти у перших класах не розуміють близько 40% інформації, яку вони чують від вчителів під час уроків. Ситуація ще гірша, якщо розглядати індивідуальні показники учнів: дві третини (65%) першокласників не розуміють більше половини почутого, а майже третина (29%) взагалі не сприймають понад 75% навчального матеріалу.

Популярні новини зараз

Великі зміни на ринку землі в 2025 році: українці можуть втратити право власності

Стане вибір між їжею та водою: на українців чекає новий удар по кишені

Україна забуде, що таке війна: ясновидець розповів про майбутнє нашої країни та про те, коли закінчаться бойові дії

60-й День народження - не привід радіти: в Україні пенсіонерам повідомили погану новину

Показати ще

Школа, скріншот: YouTube

2022 року 41% 15-річних підлітків продемонстрували нездатність опанувати читання з розумінням навіть на базовому рівні. Експерти припускають, що основною причиною цього є нерозуміння значної частини інформації, яку діти чують під час уроків.

Проблема недостатнього володіння українською мовою починає виявлятися ще з дошкільного віку. Попередні дослідження, проведені в дитячих садках, показали, що 85% 5-річних киян мають незадовільний рівень знання державної мови.

Нагадаємо, українка хотіла втопити сина-школяра через проблеми з житлом

Як повідомляв "Знай.ua", пільгове харчування у школі: які документи потрібні для отримання

Знай.ua писав, українських дітей-біженців почнуть виключати з європейських шкіл: чому прийнято таке рішення