Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. Однак сьогодні, 28 січня 2021 року, звернення до "ПриватБанку" з'явилося в Instagram Stories одного українця.
"Ребятки, варнінг! Сьогодні у двох моїх знайомих банкомат ПриватБанку зжер картки, а мені не видав готівку, при тому, що кошти з рахунку списали @_privatbank__original__ @privatbank_original @privatbank.work У чому справа???", - написав користувач в Stories, зазначивши основні акаунти державного банку в цій соціальній мережі.
Трохи раніше одна українка поскаржилася на блокування карти, коли вона була за кордоном. Жінка хотіла перевести гроші на іншу картку, але "ПриватБанк" за власною ініціативою позбавив її засобів до існування в чужій країні.
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"23 січня, перебуваючи за межами України, хотіла переказати гроші з картки Привату на картку Монобанку. Приватбанк порахував цю операцію підозрілою і заблокував карту і вхід в Приват24", — написала вона.
Нагадаємо, українці скаржаться на ПриватБанк: залишають без грошей закордоном, навіть квиток додому не купити
Як повідомляв "Знай.ua", українець став жертвою шахрайства з карткою ПриватБанку: "Списали гроші без підтвердження"
Знай.ua писав, дзвонять з незнайомого номера: у "Приватбанку" попередили українців про небезпеку, бережіть карту