Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. Однак сьогодні, 28 січня 2021 року, звернення до "ПриватБанку" з'явилося в Instagram Stories одного українця.
"Ребятки, варнінг! Сьогодні у двох моїх знайомих банкомат ПриватБанку зжер картки, а мені не видав готівку, при тому, що кошти з рахунку списали @_privatbank__original__ @privatbank_original @privatbank.work У чому справа???", - написав користувач в Stories, зазначивши основні акаунти державного банку в цій соціальній мережі.
Трохи раніше одна українка поскаржилася на блокування карти, коли вона була за кордоном. Жінка хотіла перевести гроші на іншу картку, але "ПриватБанк" за власною ініціативою позбавив її засобів до існування в чужій країні.
Українцям повернуть гроші за комуналку: викрито масштабні тарифні махінації
Українці можуть втратити доступ до карток: ПриватБанк висунув сувору вимогу
Від білизни до авто – все власним коштом: скільки коштує мобілізуватись
Нова система освіти: 12-річне навчання та обов'язкові предмети
"23 січня, перебуваючи за межами України, хотіла переказати гроші з картки Привату на картку Монобанку. Приватбанк порахував цю операцію підозрілою і заблокував карту і вхід в Приват24", — написала вона.
Нагадаємо, українці скаржаться на ПриватБанк: залишають без грошей закордоном, навіть квиток додому не купити
Як повідомляв "Знай.ua", українець став жертвою шахрайства з карткою ПриватБанку: "Списали гроші без підтвердження"
Знай.ua писав, дзвонять з незнайомого номера: у "Приватбанку" попередили українців про небезпеку, бережіть карту