У будинку українки зловмисники викрали лічильник, а через кілька років енергетики на величезну суму оштрафували саму жінку.
Цю історію розповіли на фейсбук сторінці "Безоплатна правова допомога. Кривий Ріг". Пані Тетяна мешкає зі своєю родиною в одній з багатоповерхівок Кривого Рогу. Водночас вона має право власності на приватний будинок, де ніхто з членів її родини не мешкає. Стан будинку - напіваварійний.
Зі слів жінки, під час відвідин будинку у 2018 році вона виявила крадіжку лічильника електроенергії і одразу ж повідомила про це у поліцію та в електропостачальну компанію "Дніпровські електромережі". Було складено відповідний акт. Однак проводи продовжили висіли на опорі, а будинок залишився без електропостачання та приладу обліку.
Через кілька років енергетики виявили дріт, який висів на стовпі, і склали акт про порушення за самовільне підключення. Жінці висунули вимогу про сплату штрафу у розмірі 50 тисяч грн. У результаті українка звернулася до Криворізького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Спершу пані Тетяна підтвердила своє право на безоплатну вторинну правову допомогу, адже її доходи не перевищують 2 прожиткові мінімуми. Справу було доручено юристу Криворізького місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги Володимиру Шишову.
"П 9.1 Правил роздрібного ринку електричної енергії містить умови обміну інформацією зі споживачами. Тож споживач має право на вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, у тому числі інформації, безпосередньо пов’язаної з виконанням укладених ним договорів та здійсненням комерційних розрахунків з учасниками роздрібного ринку, або будь-якої іншої відкритої інформації, пов’язаної з постачанням (розподілом, передачею) йому електричної енергії. Інформація має надаватись споживачам у терміни, встановлені законодавством, безкоштовно, у чіткій та зрозумілій формі. Інформація надається споживачу: за його запитом, тощо.", - пояснюють юристи.
Оскільки енергетики відповідати на запит споживачки та її представника не поспішали, у грудні 2020 року було направлено повторний запит до енергетиків (ДТЕК) та заяву до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) - для здійснення перевірки законності дій представників АТ "ДТЕК Дніпровські електромереж" щодо складання акта про порушення на суму 52011 грн вимогам законодавства, зокрема Правилам роздрібного ринку електричної енергії (Постанова НКРЕКП 14.03.2018 № 312).
У результаті після відповіді НКРЕКП повідомила, що спірне питання вирішено на користь споживача. Акт від 2020 року про порушення був скасований у зв'язку, як виявилось, з відсутністю факту безоблікового споживання. А прийнято таке рішення було ще у жовтні 2020 року, про що ніхто не повідомив ні споживачку, ні її представника.
"Як вбачається з відповіді, після надходження скарги до НКРЕКП у грудні 2020 р. та повторного запиту від юриста В.Шишова енергетики знову розглянули ситуацію на комісії та прийняли рішення відновити електропостачання та встановити лічильник на фасад будинку. Пані Тетяна, отримавши звістку про скасування штрафу, була просто щасливою - 50 тисяч їй сплачувати не доведеться.", - пояснили юристи.
Нагадаємо, українці складатимуть іспит на знання мови: кому доведеться підтвердити свій рівень. Українцям доведеться скласти іспит на знання мови
Як повідомляв портал "Знай.ua", морпіхи поділилися найціннішим з людьми, які гостро потребували допомоги: "Дійсно, врятував чиєсь життя". Про це повідомляє пресслужба Операції об'єднаних сил
Також "Знай.ua" писав, що українці вимагають прирівняти гривню до євро: "Жебраки і вимирають". Люди хочуть прирівняти гривню до євро з метою подолання економічної нерівності