Знову "дорожня" тема здійняла галасу

Резонансний скандал щодо витрат на програму президента "Велике будівництво", що прокотився країною кілька місяців тому, й досі пам'ятають тисячі українців. В перший же день роботи П'ятої сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання, 2 лютого, в сесійній залі здійнялося одразу кілька протестних хвиль. Одна з них стосується чергового "дорожнього" законопроекту № 2234. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

Верховна рада - фото з сайту ВРУ

Нардепи - категорично "проти"

Мова йде про Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення системи ціноутворення в будівництві автомобільних доріг загального користування.

Як зазначено у пояснювальній записці документу, реалізація законопроекту не передбачає витрат з Державного бюджету України.

Законопроект № 2234 - скріншот

Популярні новини зараз

"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Однак, це не посприяло одноголосній підтримці в сесійній залі.

"Запропоновані зміни не зовсім відображають ідею законопроекту та змінюють систему ціноутворення в будівництві автомобільних доріг загального користування. І спрямовані просто на передачу щодо нормативного врегулювання ціноутворення у цій галузі від одного міністерства іншому – без суттєвих змін", - зазначає Секретар Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку Ярослав Рущишин.

Верховна Рада - фото Знай.ua

Знову скандальна програма: "Віддати з COVID-фонду половину грошей – це, блд, круто"

Тож, по суті, за словами нардепа, "ланцюг" знову привів до програми "Велике будівництво". А, як ми знаємо, викритий експертами факт про витрачений "левовий куш" коштів з Фонду боротьби з COVID-19 неабияк сколихнув країну.

"Велике будівництво", коментарі - скріншот

"Запропонована зміна стосується "нового" будівництва, що, в свою чергу, може означати централізацію всіх процесів виконання президентської програми "Велике будівництво". І про функціонування тут системи стримування і противаг говорити годі", - підкреслив Ярослав Рущишин.

Ярослав Рущишин - фото з Фейсбук

Негайно внести правки – щоб документи "не зависли"

Власне, чіткого конструктивного покрокового плану не побачити і в положеннях самого Проекту Закону.

Законопроект № 2234 - скріншот

Були зауваження і до відсутності перехідного періоду.

"Запропонований перехід повноважень з одного відомства в інше не можна виконати одномоментно – ми вже маємо недолугі приклади об'єднання міністерств. Саме тому ми наголошуємо на тому, що до другого читання потрібно правками передбачити перехідний період, щоб не зависли нормативні акти щодо концесії доріг, а також документи щодо цін і ціноутворення", - відзначив народний депутат України Ярослав Дубневич.

Верховна Рада України, фото: rada.gov.ua

Втім, попри низку невтішних коментарів, 245 нардепів проголосували "за" законопроект № 2234.

Законопроект № 2234, голосування - скріншот

2 лютого він був прийнятий за основу.

Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.