Знову "дорожня" тема здійняла галасу
Резонансний скандал щодо витрат на програму президента "Велике будівництво", що прокотився країною кілька місяців тому, й досі пам'ятають тисячі українців. В перший же день роботи П'ятої сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання, 2 лютого, в сесійній залі здійнялося одразу кілька протестних хвиль. Одна з них стосується чергового "дорожнього" законопроекту № 2234. Подробиці дізнавалися Знай.ua.
Нардепи - категорично "проти"
Мова йде про Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення системи ціноутворення в будівництві автомобільних доріг загального користування.
Як зазначено у пояснювальній записці документу, реалізація законопроекту не передбачає витрат з Державного бюджету України.
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Однак, це не посприяло одноголосній підтримці в сесійній залі.
"Запропоновані зміни не зовсім відображають ідею законопроекту та змінюють систему ціноутворення в будівництві автомобільних доріг загального користування. І спрямовані просто на передачу щодо нормативного врегулювання ціноутворення у цій галузі від одного міністерства іншому – без суттєвих змін", - зазначає Секретар Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку Ярослав Рущишин.
Знову скандальна програма: "Віддати з COVID-фонду половину грошей – це, блд, круто"
Тож, по суті, за словами нардепа, "ланцюг" знову привів до програми "Велике будівництво". А, як ми знаємо, викритий експертами факт про витрачений "левовий куш" коштів з Фонду боротьби з COVID-19 неабияк сколихнув країну.
"Запропонована зміна стосується "нового" будівництва, що, в свою чергу, може означати централізацію всіх процесів виконання президентської програми "Велике будівництво". І про функціонування тут системи стримування і противаг говорити годі", - підкреслив Ярослав Рущишин.
Негайно внести правки – щоб документи "не зависли"
Власне, чіткого конструктивного покрокового плану не побачити і в положеннях самого Проекту Закону.
Були зауваження і до відсутності перехідного періоду.
"Запропонований перехід повноважень з одного відомства в інше не можна виконати одномоментно – ми вже маємо недолугі приклади об'єднання міністерств. Саме тому ми наголошуємо на тому, що до другого читання потрібно правками передбачити перехідний період, щоб не зависли нормативні акти щодо концесії доріг, а також документи щодо цін і ціноутворення", - відзначив народний депутат України Ярослав Дубневич.
Втім, попри низку невтішних коментарів, 245 нардепів проголосували "за" законопроект № 2234.
2 лютого він був прийнятий за основу.
Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.