В Україні популярне шахрайство з крадіжкою мобільного номера. Багато абонентів мобільних операторів можуть користуватися одним і тим же номером довгі роки, а перехід на новий номер в разі зміни оператора може виявитися не сильно приємним.

Більшість операторів стали пропонувати послугу "Перенесення номера" -однак, як розповіли в пресслужбі Київстар", дана послуга несе в собі ризики для особистих коштів абонентів, передає "Технофан".

Представники Київстар взяли участь у брифінгу Української міжбанківської Асоціації членів платіжних систем "ЕМА", в ході якої її учасники обговорили питання боротьби з кібершахрайством. Оператор розповів про ризики, з якими можуть зіткнуться абоненти через спрощення процедури MNP (перенесення номера).

Київстар
ttt.ua

Починаючи з травня 2019 року, ця послуга стала доступною українцям. З моменту її запуску, свої номери при переході від одного оператора до іншого перенесли 110 тисяч абонентів, що становить менше 0,1% від загального числа користувачів.

Популярні новини зараз

Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Якщо абонент хоче перенести номер, то він повинен підтвердити, що він насправді є його власником. Проте, НКРЗІ пропонує спростити механізм надання даної послуги. Так, пропонується ввести принцип "одне вікно" і виключити необхідність реєструвати абонента при зміні номера у оператора, який є "донором" номера.

Але через це різко збільшуються шанси того, що номер абонента буде вкрадений, що стане причиною справжнього сплеску шахрайства, через зниження рівня безпеки. Після крадіжки чужого номера, шахраї зможуть отримати доступ до чужих платіжних систем, особистої інформації, листування і т.п.

Як розповіли в Київстарі, принцип "одне вікно" може працювати тільки в разі, якщо всі абоненти ідентифіковані. На жаль, в Україні ж 90% абонентів не укладали договір з оператором.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Українці скаржаться на погрози від Vodafone: лякають колекторами за борги

Як повідомляє портал «Знай.иа» Мій провайдер або оператор змінює вартість послуг-поради юриста

Також «Знай.иа " писав, що Lifecell довів абонента до істерики, спілкувався з ботом 40 хвилин: "ви до * нчені"