Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. Вчора, 30 січня 2021 року, українець розповів, що працює на заробітках у Польщі, а в додатку "Приват24" у нього підключена карта іноземного банку.
Проте вже другий місяць, за його словами, при оплаті комунальних послуг з цієї картки у нього не проходить платіж за опалення. А інші дії здійснюються без проблем. Користувач зазначив, що місяць тому йому вдалося оплатити "комуналку" після спілкування зі співробітником банку.
"А в цьому місяці, поспілкувавшись з представником банку, я все одно не можу цього зробити. Система відмовляється проводити платіж на суму трохи більше 2-х тис. гривень. Як написав співробітник "платіж був заблокований автоматичною системою запобігання шахрайства" і запропонував "В даному випадку, його можна зробити більш безпечним способом, наприклад: в терміналі самообслуговування, касі". Але це не можливо тому я перебуваю за кордоном. Питання:Як мені оплатити комуналку за адресою своєї прописки перебуваючи за кордоном?", - написав користувач у своєму відгуку.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
На даний момент поки відсутні коментарі з боку "Приватбанку".
Нагадаємо, "ПриватБанк" нахамив українцю і залишив його без грошей за кордоном: "Для власників шахрай"
Як повідомляв "Знай.ua", заробітчанин звинуватив "ПриватБанк" у "зливі" даних: "Яка ганьба, майже відразу"
Знай.ua писав, спритність рук і справжнє шахрайство: у мережі попередили про нову схему " розлучення"