Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. Однак 27 січня 2021 року звернення до "ПриватБанку" з'явилося в соціальній мережі Twitter одного українця.
Він заявив про те, в одну з субот прив'язував свій Польський номер мобільного телефону до українського "ПриватБанку", йому здалося, що так буде зручніше.
"В суботу прив'язав свій 🇵🇱 📞 до українського @privatbankua, бо так зручніше... А вже сьогодні до мене зателефонував невідомий і "паруцкі" намагався впарити послуги якоїсь інвестгрупи. Яка ганьба, клієнтські дані (логін до е-банку) передають "третім компаніям" майже одразу 🤦♂️🤦♂️", — написав користувач у публікації.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Відповідь з боку "Приватбанку" не змусила себе чекати, співробітники якого заявляють, що персональні дані клієнтів не передаються третім особам за винятком деяких випадків. "АТ КБ ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація", - йдеться у відповіді"Приватбанку".
Нагадаємо, масовий збій у Приватбанку? Банкомати "з'їли" картки і списали гроші з рахунків
Як повідомляв "Знай.ua", українець став жертвою шахрайства з карткою ПриватБанку: "Списали гроші без підтвердження"
Знай.ua писав, українці скаржаться на ПриватБанк: залишають без грошей закордоном, навіть квиток додому не купити