Як вже відомо нашим читачам в Україні "Закон про мову", відповідно до якого у державі вся сфера послуг повинна надавати обслуговування українською мовою, і тільки на особисте прохання клієнта можна використовувати іншу мову.
Українцям детально пояснили, як працюють нові правила - які загрожують штрафи, хто стежитиме за виконанням закону, а також, які з'явилися механізми реагування.
Про це стало відомо завдяки новій публікації "Координаційного центру з надання правової допомоги" в мережі Facebook.
"Споживач отримав право на обслуговування державною мовою "за замовчуванням" в установах торгівлі, в тому числі інтернет-магазині, розважальних закладах, закладах харчування тощо.. Водночас на прохання споживача його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Українською мовою повинна надаватися інформація про вироби (товари), роботи або послуги: на цінниках, в інструкціях, технічних характеристиках, маркуванні, квитках, меню і т.ж. така інформація може дублюватися будь-якою іншою мовою.
За порушення суб'єктами господарювання вимог, встановлених статтею 30 Закону щодо застосування державної мови у сфері обслуговування споживачів, передбачено штрафні санкції, порядок накладення яких встановлено статтею 57 Закону.", - повідомляється в публікації.
Раніше повідомляли, у київських супермаркетах масово наплювали на закон про "мову": "Переведіть, будь ласка".
Як повідомляв Знай.uа, юрист пояснив, що означає обов'язковість української у сфері послуг: не тільки мова спілкування.
Знай.uа писав, українці відчули перші "плоди" закону про мову, дійшло до звільнень: "Винятків небагато".