Міносвіти підвищує рівень обізнаності педагогів і фахівців у сфері інклюзивної освіти.
Про це повідомила пресслужба МОН України у Фейсбуці.
Повідомляється, що Міносвіти спільно з Центром здоров'я та розвитку «Коло сім'ї» та за підтримки українсько-швейцарського проекту «Психічне здоров'я для України» продовжує серію вебінарів для підвищення рівня обізнаності педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів з психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та турботи про психічне здоров'я дітей під час навчання.

скріншот документа

скріншот документа

Як зазначив міністр Сергій Шкарлет, МОН прагне створити якісне інклюзивне освітнє середовище для розвитку здобувачів освіти з урахуванням їх потреб і можливостей.
Нагадаємо, Міносвіти здійснить моніторинг діяльності навчальних закладів, зокрема, щодо якості освіти під час дистанційки.
МОН спробує повернути дітей за парти, адже учні повинні соціалізуватися і отримувати всі необхідні знання. Проте, все буде залежати від епідеміологічної ситуації.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Українці знайшли головну проблему школярів на дистанційному навчанні: "розділити ноутбук на чотирьох?"

Як повідомляє портал «Знай.иа» Вчительські "схеми" для дистанційки змусили батьків посивіти, МОЗ не лізе: "Вам не догодити"

Популярні новини зараз

Масштабне підвищення пенсій: чого чекати від індексації у 2026 році

Водії, готуйтеся: з 12 жовтня всі пасажири повинні виходити з авто

ТЦК перевищують повновження: хто не має права перевіряти документи

Школярі не вміють навіть списати: вчителька показала, як учні провалили тест через Google

Показати ще