Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії і вимоги з боку найбільшого банку країни.

Так, українець поскаржився, що в черзі у відділенні доводиться чекати по дві години, щоб вирішити своє питання, а графік складений так, що потрапити туди на вихідних неможливо, фахівців не вистачає. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"У м. Бердянськ Приват Банк це найгірший банк. Графік роботи як в СРСР. Субота Неділя вихідний. Але навіть в будній день будьте готові що вибачте в черзі години 2, а може і більше. Тому що деякі отдельния закрили на карантин. А ті отдельния які нібито працюють мають одну касу і одного роботника з видачі карт, і чергу з натовпу людей. І будьте впевнені коли підійде саме ваша черга у співробітників", - розповідає клієнт.

Чоловік розповідає, що крім того під час оформлення карти фахівці починають нав'язувати зайві послуги, в тому числі страховку, скарбничку і не тільки.

"А все тому що під час оформлення картки вам обізательно будуть впарювати кредитку, страховку, скарбничку та інші інші непотрібні речі завдяки чому можна буде на вас додатково наваритса", - розповідає чоловік.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні 27 серпня: фінанси дів, стосунки терезів та розчарування риб

По Землі може вдарити наймасштабніша магнітна буря

Пенсіонерам припинять виплати: як не залишитись без копійки

Польща змінила правила в'їзду для українців

Показати ще

Випадок Українки за останній час не поодинокий. Так "ПриватБанк"підкинув іншій своїй клієнтці неприємностей. Так, Українка обурилася, що отримавши, пластикову картку ще в березні 2020 року, не може нею скористатися в повному обсязі, а сама невдача в тому, що онлайн-послуги банку просто недоступні.

Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.

Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".

Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.