Останнім часом досить часто українці скаржаться на незадовільну якість надання послуг мобільним оператором Lifecell.

Читайте Знай в Google News!

Варто зазначити, що Lifecell – один з найпопулярніших операторів мобільного зв'язку в Україні. Але рівень надання послуг не завжди задовольняє його абонентів. Часто вони очікують від свого мобільного оператора набагато більш високої якості.

Так, нещодавно українець поскаржився в соцмережі Twitter на якість надання послуг довідкової Lifecell за номером 5433.

"Подзвонив у довідкову 5433 lifecell, прослухав голосове меню більше 40 хвилин, відверта п*раша, але до мого питання не має відношення. Але з фахівцем зв'язатися так і не зміг. Lifecell ви к*нчені, треба бути у*баном, щоб в меню не зробити кнопку "Дзвінок" Оператору або фахівцеві", - зазначив чоловік під ніком "Тупий мер".

Популярні новини зараз

"Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Показати ще

скріншот твіту

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, українці поскаржилися на Lifecell, компанія просить чекати до 2021 року: "На*бали".

Як повідомляв портал Знай.uа, в Україні мережу 5G варто очікувати не раніше 2022 року: зараз всі зусилля компаній спрямовані на розширення доступу користувачів до 4G (LTE).

Також портал Знай.uа писав, що українці збирають останні копійки заради кілограма гречки, а в цей час мобільний оператор Lifecell підвищує вартість своїх послуг.