Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії і вимоги з боку найбільшого банку країни.

У тому числі Українка поскаржилася, що в ПриватБанку заявили, що обмежать в обслуговуванні рахунку, якщо дівчина не напише в анкеті про джерело своїх коштів. Відповідний відгук з'явився в Twitter.

Читайте Знай в Google News!

"Приватбанк вкрай ох * * в. Каже що не буде обслуговувати мій рахунок, якщо я не заповню анкету, а там харчування типу джерело ваших надійжень. А білизну свою їм не прислати?",- обурюється дівчина.

Популярні новини зараз

На Україну чекає аномальне літо: чим воно може здивувати у 2025 році

Гороскоп на тиждень 7-13 квітня для всіх знаків Зодіаку: Тільцям не позіхати, Дівам зібратися, Стрільцям ризикнути

Українці не можуть розрахуватись у магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі

Водіїв чекають радикальні зміни: суворі перевірки лише початок, всіх "прогонять" через "Оберіг"

Показати ще

Випадок Українки за останній час не єдиний. Так "ПриватБанк"підкинув іншій своїй клієнтці неприємностей. Так, Українка обурилася, що отримавши, пластикову картку ще в березні 2020 року, не може нею скористатися в повному обсязі, а сама невдача в тому, що онлайн-послуги банку просто недоступні.

Згідно з відповіддю банку на фото, причиною того, що послугами жінка користується обмежено, стала необхідність актуалізувати дані у відділенні банку. Жінка поставила запитання, чи є можливість оновити дані без відвідування відділення, адже під час карантину цього робити не хотілося б. У відповідь співробітники банку відповіли, що"альтернативи немає".

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.

Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".

Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.